Minggu, Februari 27

Pengenalan NeoBux


Neobux adalah salah satu web yang membayar (dalam US dollar) kepada anggotanya, hanya untuk klik pada advertisement yang disediakan. Banyak yang percaya dan sudah membuktikan PTC ini membayar, karena ada juga ptc (paid to click) yang tidak embayar alias scam. Neobux adalah ptc yang sah dan terbukti memberi dollar kepada anggotanya.

Setiap advertisement/iklan yang anda klik anda akan mendapat USD$ 0.01. Setiap hari advertisement yang disediakan tidak kurang daripada 4 advertisement. Dalam sehari anda dapat USD$0.04,seminggu USD$0.28, dan sebulan anda akan dapat USD$1.12. Dalam pandangan kita jumlah itu memanglah sangat kecil. Akan tetapi, ini adalah penghasilan tanpa modal alis gratis. Hanya klik iklan. 100% keuntungan.

Neobux juga menyediakan sistem referral (downline) untuk memudahkan kita mendapatkan dollar lebih cepat dan lebih banyak. Ada dua cara untuk mendapatkan referral yaitu direct referrals(orang yang mendaftar pada link kita) dan rented referrals (sewa referrals). Untuk direct referrals, kita perlu sekurang-kurangnya telah klik 100 kali. Setelah itu barulah kita dapat mencari rakan-rakan kita atau sesiapa saja untuk mendaftar di link yang disediakan untuk kita. Untuk rented referrals pula, ada dua cara untuk memperolehinya, salah satunya adalah sewa menggunakan modal kita dan account ballance klik iklan yang kita telah peroleh.

Pasti anda tertanya-tanya bagaimana  withdraw nya. Untuk mendapatkan dollar dari iklan kita, anda harus mencapai jumlah minimum yang diberi.
1- USD$ 2.00
2- Akan bertambah sebanyak USD$ 1.00/PO hingga USD$ 10.00.
3- Setelah itu, jumlah minimum akan tetap USD$ 10.00

Untuk request payment anda perlu ada akaun Paypal / Alertpay / Neteller.

Yang belum gabung mari gabung bersama saya dengan klik banner diatas atau klik disini, dan akan saya pandu sampai anda mengerti.

0 comments:

Posting Komentar